thomas_wallin

Hej!

Jag heter Thomas Wallin och har den stora förmånen att få vara rektor och förskolechef på Pauliskolan.

Pauliskolan har många fördelar för våra barn och elever. Vårt lilla format, vårt pittoreska skolhus, skogen och den stora gröna skolgården, att alla känner alla och att vi hinner utmana varje elev på efter deras egna förutsättningar.

Jag tror att den sociala miljön är en förutsättning för ett barns lärande och välmående. Vårt lilla format och engagerade personal gör att vi kan bygga en god och positiv miljö i förskola, skola och fritidshem.

Det skulle vara trevligt att få visa Pauliskolan för Dig!. Du är alltid välkommen att slå en signal eller komma på ett besök.

Kanske att du, som så många andra, överraskas av den lilla idyllen bland äppleodlingarna!

Väl mött!

Thomas Wallin